"מכוונים את המשפחות לחשוב שלא עושים מספיק"

המהדורה המרכזית No Comments on "מכוונים את המשפחות לחשוב שלא עושים מספיק"

טל גלבוע, יועצת רה"מ לזכויות בעלי חיים שאחיינה חטוף בעזה, במהדורה המרכזית: "הובהר לי באופן ברור שאני לא יכולה להיות חלק ממטה המשפחות בגלל שאני עובדת עם ראש הממשלה. פתאום יש סייגים מי יכול להיות חלק ממשפחות החטופים. המטה עושה דברים נפלאים כמו משלחות בינלאומיות להפעלת לחץ מדיני. זה היה נפלא אם זה היה נשאר בגדר הדברים האלה. אבל הדעות הפוליטיות של רובינשטיין ורונן צור ברורות"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טל גלבוע, יועצת ראש הממשלה לזכויות בעלי חיים שאחיינה חטוף בעזה, שוחחה הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ומתחה ביקורת על התנהלות מטה משפחות החטופים: "יש אנשים שחושבים שהדרג המדיני לא עושה מספיק ויש אנשים במטה שמכוונים את המשפחות לחשוב כך. האנשים שנחטפו נקלעו לסרט בלהות הכי גרוע בחייהם ומאוד קל לתעתע במחשבות של אנשים במצוקה. בלי טיפת ציניות, אני מרחמת על המשפחות שלא חיות מתוך אמונה מלאה שמדינת ישראל עושה כל מה שהיא יכולה".

היא שיתפה: "הובהר לי באופן ברור שאני לא יכולה להיות חלק מהמטה בגלל שאני עובדת עם ראש הממשלה. פתאום יש סייגים מי יכול להיות חלק ממשפחות החטופים…"

"המטה עושה דברים נפלאים", ציינה גלבוע, "כמו משלחות בינלאומיות להפעלת לחץ מדיני. זה היה נפלא אם זה היה נשאר בגדר הדברים האלה. אבל הדעות הפוליטיות של רובינשטיין ורונן צור ברורות".

עוד הוסיפה: "הדעה שלנו (במשפחה) מאוד ברורה. אין דבר כזה להפסיק את המלחמה. יש לנו 150 אלף אנשים עקורים מבתיהם וכולנו צריכים לחיות בבטחה. בלי לחץ צבאי לא יהיה להם אינטרס לשחרר חטופים".



0 תגובות